niedziela, 19 maja 2013

Kolory do szafy.!

Misiki wy moje.! Wiem, że długo nie pisałam, wiem i bardzo przepraszam ale zbliżają się wakacje a ja chcę zarobic na nie kilka groszy dlatego zamieniłam się w ogrodniczkę.... Mój tato ma ogromną działkę na której ja podlewam, sadze itp. i dzięki temu dziennie zarabiam po 20 zł.
 Napewno wiecie, że w świat mody napoczątku kwietnia wchodziły kolory neonowe. A teraz każdy w większych miastach ma na sobie chociaż jedną rzecz w kolorze neonowym.! <3 Dlatego to jest paleta kolorówktóra musi być w waszej szafie:

Flanelowa biel i mięta to dwa najpiękniejsze kolory tego roku.! Najczęściej jednak widzę jak blogerki mają marynarki  do pasa właśnie w kolorze lanelowej bieli.! W czym jestem zakochana.!
Torebka w rozmiarze XXL pomieść każdy gadżet kobiety a wiadomo, że jest ich mega dużo.! Ale to nic bo najlepsze w tej torebce jest jeszcze to, że jest w kolorze który "Musi znakeźci się w waszej szafie" (wyżej) czyli kolor dyni...!





To jest również kolor dyni, dla którego warto zaiwestować kilka złotych: Koszula która nie tylko kolorem ale i wyglądem zachwyca...  <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz