poniedziałek, 20 maja 2013

List

Aloha.! Na moją skrzynkę e-meil trafił wczoraj list ood nijakiej modowaniunia@onet.pl Napisała mi tak: Chciałam cie bardzo podziękować za stworzenie tego bloga. Czytam go codziennie od kiedy tylko powstałi rozwijasz się niesamowiecie.! Ale opowiedz j na sqwoim blogu jak zaczełaś się interesować modą?
     Modą zaczełąm się interswoać na mocih piątych urodzinach wtedy to dostałam nijaki "zestaw projektntki Barbie" :) I wciągneło mnie to tak, że zaczełąm projektować. W wieku osimiu lat już nauczyłam się korzystać z komputera :D i sama nie wiem jakim to sposobem znalazłam się na blogu Honey. Spodobał mi się i w ten sposub urodziła się ModaNata.! :) Ale jeszcze większą miłośćą dażę pisanie...! <3 Tak bardzo bym chciała pisać do gazet  omodzie.! <333 ;(
Na zdj. ja ale nie chcę Wam ujawniać mojej twarzy.! ;\

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz