sobota, 30 marca 2013

Rozdział I

Rozdział I

-Patrycja wstawaj już jest 7.30.! A ty jeszcze w łużku.!Patrycja.!- Mama zaczeła budzić swoją córkę.  
-Jaka7.30.?- Zapytała zaspana-Boże 7.30 szkoła.!- Nerwowo rozczesała włosy i zbiegła na dół. Zjadła kromkę tosta i pobiegła na autobus .
**** 
Jaki dziwny dzień i taki smutny. Krople deszczu spływały po szybie jakby ktoś płakał. Patrycja jednak uśmiechneła się nie pewnie bo w końcu nie można być smutasem, prawda.? Prawda.! Jednak na następnym przystanku jej uśmiech zrobił się naprawdę szeroki bo usiadł obok niej DOminik. Oj, tak DOminik... Czy to ten  uśmech, oczy czy te mięsinie dają mu tytuł "najprzystojniejszego chłopaka na ziemi".? Tak, to  na pewno jego oczy.!
-Cześć Pati.!
-Domin.! Heja.! :)
-Co tam.?
-Spoko. A ty.?
-Niech będzie, że spoko. ;)
-A jakie plany na dzsiaj.?
-Związane z tobą.!- Mrugną do niej lewym okiem
-Yhm. Zapowiada się ciekawi. Opowiadaj.!
-Ty, ja kino dzisiaj. Ja stawiam.!
-WOW.!  Nom czemu nie.? A na jaki film.?
-Moze "Ted".?
-Tak.!
-To przyjdę po ciebie o 18.15 dobrze.?
-Tak.! 
-To się ciesze.- Powiedział i pocałował ją w czoło.
*****
-Mam randkę z Dominikiem.!- Patrycja od razu pobiegła pochwalić sie Angeli.
-Z nim.?!
-Tak.!
-Ale ci zazdroszcze.!
-Nom masz czego.!
*****
W domu.Pati zalogowałą sie na Facebooku i otworzyła "powiadomienia" . Najbardziej zaszkoczyło ją to: Dominik Polek dodał post w obrzasze twojej oś. Klikneła na to i zobaczyła "Dziękuję, że jesteś  " Zobaczyłą, że Domino jest dostępny od razuon napisał:
-Widziałaś co ci napisałem.?
-Taak.! To najlepsza rzecz jaka mnie dzisiaj spotkała zaraz po zaproszeniu mnie do kina.!
-WIesz ja cie baardzo polubiłem i chce ci powiedzieć coś  ważnego...- [Powiedz że mnie kochasz, powiedz że mnie kochasz.!] pomyślała.
 I nagle bach.! Internet pad.!


                                              **Od autorki**
                                           Mam nadzieje, że się spodobało
                                           Skomentuj prosze
                                           Jutro Dominik przyjdzie po Pati.! ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz